2012. február 1., szerda

Filléres emlékeim,oly........

Ifjuságom helyszine felé
Ifjuságom kezdete






Filléres emlékeim , oly drágák nekem....

Feltöltötte: Rózsa Kancsár Papp (Albumok) · Frissítve: 3 órája · Album szerkesztése
Filléres emlékeim



A sok kacat, ócskaság

mi évek óta összegyűlt
Szerteszéjjel ott hevernek ők
a polcokon meg mindenütt



Gyertyaszál, gyöngyszemek

felébetört mézeskalács
Hajcsatok és karkötők
s egy régen elszakított lánc



Filléres emlékeim oly drágák nekem
Kidobni őket nincs erőm
s mind értéktelen
Filléres emlékeim oly drágák nekem
Ők tudják, mennyit ér az életem

A művirág sok éve már

a céllövöldében kinyílt
Se fénye már, se illata
de őrzi még az álmait


A rongybaba csak porfogó
és ott hever az asztalon
A lelke már az égbe szállt
de eltemetni nem tudom



Filléres emlékeim oly drágák nekem
Kidobni őket nincs erőm
s mind értéktelen
Filléres emlékeim oly drágák nekem
Ők tudják, mennyit ér az életem



Nem ketyeg az óra sem
törékeny szíve megszakadt
A kis tükör homályosan
de őrzi még az arcokat

Egy régi dal a szalagon
és több a zaj már, mint a jel
De néhanap, ha felteszem
a múlt időt idézi fel

Filléres emlékeim oly drágák nekem
Kidobni őket nincs erőm
s mind értéktelen
Filléres emlékeim oly drágák nekem
Ők tudják, mennyit ér az életem
//Bródy János--

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése